PortalHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 My Runescape Account

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: My Runescape Account   Mon Jun 08, 2009 9:13 pm

Yes. I do have a runescape account its kinda bad tho (lvl 96) and im currently on a path to 99 str. I dont play it that often but my username is Avp1511.
Back to top Go down
View user profile
epicular
Gamer
Gamer


Posts : 31
Join date : 2009-06-10

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 9:41 am

whats a runescape :O? some sort of game like world of war craft?
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 6:39 pm

yes but world of warcraft seems to be liked better most likely because it has better graphics and the game is alot bigger with more members. You also HAVE to pay 2 play.
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 6:39 pm

Just google it and/or try it. o.o
Back to top Go down
View user profile
epicular
Gamer
Gamer


Posts : 31
Join date : 2009-06-10

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 6:43 pm

hmmm i dont like non good graphics they have to be semi decent D:<
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 7:08 pm

epicular wrote:
hmmm i dont like non good graphics they have to be semi decent D:<

Yeah they are O.K. they used to be alot worse tho. but idk
Back to top Go down
View user profile
F5in
360 Moderator
360 Moderator
avatar

Posts : 20
Join date : 2009-06-09
Age : 25
Location : Arizona

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 8:05 pm

This game was once pretty addicting... But then they just kept adding pointless shit (LOLHOUSES) and it got worse and worse.

_________________






ALL ARE FUCKS
ARE ALL FUCKS
FUCKS ARE ALL
Back to top Go down
View user profile http://duncanphilpott.com/smf
Ryanpwnns
Casual Player
Casual Player
avatar

Posts : 69
Join date : 2009-06-09

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 8:36 pm

Lrn2edit people >.>
Back to top Go down
View user profile
xX-Cross-Xx-
Admin
Admin
avatar

Posts : 170
Join date : 2009-06-07
Age : 26
Location : Lets Get Naked In Your House

PostSubject: Re: My Runescape Account   Thu Jun 11, 2009 9:45 pm

well in my opinion Halo wars is the best MMORPG but MMORPG RPG are lame anyway XP

_________________



Founder Of thegamehq.net & Maker cheers
xX-Cross-xX-
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sat Jun 13, 2009 5:49 pm

Sin is right. i was once addicted. and then they put in houses, farming (WTF?), Summoning ( gay pets) and put trade limit and removed the wilderness and other things.
Back to top Go down
View user profile
[WOA]B0MB
Noob
Noob


Posts : 3
Join date : 2009-06-12

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sat Jun 13, 2009 7:30 pm

This game used to be awesome. In like, 6th grade. XD

They started screwing it up though, they added all those stupid things like farming and getting rid of the wilderness and all these long quests that no one wants to do. They seem to think people do quests for fun, b/c they add new ones CONSTANTLY, but everyone just does them to get the reward, they are sooooo boring to actually do
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sat Jun 13, 2009 8:24 pm

Yep. ^ Another reason.
Back to top Go down
View user profile
I Betrayed U
Wii Moderator
Wii Moderator
avatar

Posts : 55
Join date : 2009-06-09
Age : 24
Location : 7

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sat Jun 13, 2009 9:11 pm

i never played it and im glad i didnt waste countless hours of my life on it Very Happy

_________________


Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/wrbaseball2ndb13
CDillio
Main Moderator
Main Moderator
avatar

Posts : 177
Join date : 2009-06-14
Location : On the street corner.

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sun Jun 14, 2009 11:04 pm

people still play this?

_________________
Back to top Go down
View user profile
PH3AR
Admin
Admin
avatar

Posts : 119
Join date : 2009-06-04
Age : 25

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sun Jun 14, 2009 11:23 pm

Lawl ^^^

_________________
Back to top Go down
View user profile http://thegamehq.net
PH3AR
Admin
Admin
avatar

Posts : 119
Join date : 2009-06-04
Age : 25

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sun Jun 14, 2009 11:37 pm

Me and you and kegan all got on the phone once and pk'd haha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://thegamehq.net
CDillio
Main Moderator
Main Moderator
avatar

Posts : 177
Join date : 2009-06-14
Location : On the street corner.

PostSubject: Re: My Runescape Account   Sun Jun 14, 2009 11:39 pm

Hell yeah. I got to like level 71.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Drob18120
Computer Moderator
Computer Moderator
avatar

Posts : 115
Join date : 2009-06-14
Age : 25

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 11:36 am

Runescape used to be awesome, like 5 years ago. then they've added so much stuff it's redunculous.
Back to top Go down
View user profile
Drob18120
Computer Moderator
Computer Moderator
avatar

Posts : 115
Join date : 2009-06-14
Age : 25

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 12:35 pm

i hav moved on to Guild Wars from Runescape
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 1:25 pm

71, thats low..i already have 3-4 accounts higher than that. Cool
Back to top Go down
View user profile
Haven
Gamer
Gamer
avatar

Posts : 30
Join date : 2009-06-10

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 1:28 pm

xX-Cross-Xx- wrote:
well in my opinion Halo wars is the best MORPG but MMORPG RPG are lame anyway XP

Halo Wars is an RTS...

MMORPG = Massively Muliplayer Online Role Playing Game

RTS = Real Time Strategy
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 1:47 pm

PH3AR wrote:
Me and you and kegan all got on the phone once and pk'd haha

Hah. i used to do the same with my friends and we all made pures =D
Back to top Go down
View user profile
Haven
Gamer
Gamer
avatar

Posts : 30
Join date : 2009-06-10

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 2:58 pm

lmao....

That's so great.
Back to top Go down
View user profile
Drob18120
Computer Moderator
Computer Moderator
avatar

Posts : 115
Join date : 2009-06-14
Age : 25

PostSubject: Re: My Runescape Account   Mon Jun 15, 2009 4:52 pm

it's also kinda dumb how they have added so much shit for members and givin nothing to non members
Back to top Go down
View user profile
[тко]Đąяќ™
Casual Player
Casual Player


Posts : 94
Join date : 2009-06-08
Age : 23

PostSubject: Re: My Runescape Account   Tue Jun 16, 2009 10:46 pm

They have, Alot, and watch the double post next time.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: My Runescape Account   

Back to top Go down
 
My Runescape Account
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GameHQ :: Computer :: MMORPG's :: Runescape-
Jump to: